سیدمهدی، سیدعلی، فرزاد فرزین


سلام چیطورین؟؟!!!

قهرم با همتون....فک می کردم از عکسایه دیشب خوشتون میاد

اما دریغ از یه نظر....!!

عکسایه سید مهدی و علی رو آوردم

رفته بودن کنسرت فرزاد فرزین


امیدوارم خوشتون بیاد


تیپه علی تو حلقم....چقد کت بهش میاد عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم....





چه افتخاره بزرگی نصیبه فرزاد فرزین شده با داداشه من عکس گرفته!!!
موندم چطوری مهدی بهش افتخار داده باهاش عکس بگیره!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsa سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 20:06 http://mahsa-mah.blogsky.com/

مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیـــــــــــــــــــــــــــــزم

یاسمین یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 20:36 http://donyayeyasamin.blogsky.com

طبق معمول اومدم اول به آبجی محدثه جونم بسرم
اما ناراحتم ازت
چرا به وبلاگ من سرنمیزنی هااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا قهرم
بسریااااااااااااااا

سلام آبجی جونم خوبی؟؟؟ شرمنده بخدا عزیزم میومدم وبت سر میزدم
نظرم گذاشتم ولی هرکاری میکردم ثبت نمی شد
دلم واست تنگ شده....ببخشید دیگه....
آشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.