عکس های محمد مهدی نظری


این پست رو برای الینـــا جون میخوام بذارم

چون خیلــــــــــــــــــــــــــــــی محمد مهدی رو دوس داری...

نمیدونم دقیقا کدوم رو نداری برای همین همه رو برات میذارم.


" امیدوارم خوشت بیاد.... "


 






این عکسه حنیف رو خیلـــــــــــــــــــــــــــــی دوس دارم...







عزیزم چند تا از عکساش بین عکسایه وبم بود
ولی چون فک کردم همه ی وبلاگم رو ندیده باشی همه رو برات گذاشتم
اگه عکسایه تمریناش هم میخوای برو مطالبه (گزارش تصویری تمرینا) رو ببین....

" امیدوارم خوشت اومده باشـــــــه..."

نظرات 2 + ارسال نظر
badnambax جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:55 http://badnambax.blogsky.com/

سلام شرمنده یه چند روزی نبودم به به چه وبلاگی چقد تغییر کرده خیلی باحال شده افرین میخای مارو از لینک دوستات حذف کنی

سلام....
مرســــــــــــــــــــــــــی
نبابا این چه حرفیه
بی معرفتا حذف میشن...!!!!!!!!!

الینــــآ پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 21:01 http://www.lovelyss.blogfa.com

دسـتت درد نکــنـه گلـمـ ..
خیلـی ممنـونم ازت ، خیلی عکسای خوشملی بودن ، همه رو گرفـتم ، عاشق اون عکس آخری شـدم ، چ قـد خواستنی شده ..
بـازم ی دنیـا ممنون عزیز دلـم

خواهش میکنم عزیزم....من هرچــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
دلت بخواد دارم....هرچی خواستی بگو بذارم برات....
عکساش که تکراری نبود؟؟؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.